ShadowStrike Community

ShadowStrike Community All About You
 
AcasaCssCalendarFAQCautareMembriGrupuriInregistrareConectare

Distribuiţi| .

[QUEST]Metin2 Roua-permanenta !

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos
AutorMesaj

avatar
Mesaje : 40
Data de inscriere : 10/01/2015
Varsta : 24
Localizare : Romania/Bucuresti

MesajSubiect: [QUEST]Metin2 Roua-permanenta ! Mar Ian 13, 2015 10:18 am

SURSA: By [SGA]JustMe


Daca aveti bug la roua pe servarul dumneavostra de metin recomand acest quest cu roua permanenta . Questul este de la lvl 30 dar puteti modifica dumneavoastra sa inceapa de la orice level doriti. !!!

Cod:
----------------------------------------------------
--COLLECT QUEST_lv30
--METIN2 Collect Quest 
----------------------------------------------------
quest roua_quest_lv30  begin
  state start begin
      when login or levelup with pc.level >= 30 and pc.level <= 150 begin
        set_state(information)
      end 
  end

  state information begin
      when letter begin
        local v = find_npc_by_vnum(20095)
        if v != 0 then
            target.vid("__TARGET__", v, "Roua Permanenta")
        end
        send_letter("Roua Permanenta")
      end

      when button or info begin
        say_title("Roua Permanenta:")
        say("Din cauza bugului la roua, si din cauza excessului")
        say("Am decis , sa  scoatem roua de pe")
        say("server. Fugi la Seon-Hae!")
        say("Si el iti va da bonusurile de la Roua maxima permanent..")
        say("")
      end
     
      when __TARGET__.target.click or
        20095.chat."Misiunea pentru pentru roua permanenta" begin
        target.delete("__TARGET__")
        say_title("Seon-hae:")
        say("Oh!! Te rog ajuta-ma.")
        say("Adun informatii despre")
        say("monstrii din tinutul nostru, dar nu")
        say("ma pot ocupa singur.")
        say("Iti poti imagina ca eu, un")
        say("simplu batran, am")
        say("probleme in acest sens. Te rog,")
        say("ajuta-ma. Bineinteles ca vei primi")
        say("bonusurile de la roua PERMANENTE.")
        wait()
        say_title ( "Seon-Hae:" )
        say("In acest moment examinez" )
        say("orcii negri din Valea Seungryong.")
        say("Dintii lor sunt plini de calciu.")
        say("De aceea sunt asa de")
        say("interesanti pentru mine. Este posibil sa")
        say("fim legati de acesti orci")
        say("..Dintii pot fi o cheie")
        say("a evolutiei umane pentru noi toti!")
        say("")
        wait()
        say_title("Seon-Hae:")
        say("Poti sa-mi faci rost de niste")
        say("dinti? Dar am nevoie de")
        say("dinti speciali prin urmare fii foarte")
        say("atent..Poti sa-l folosesti pe prietenul meu")
        say("din apropiere in cazul in care nu-ti place sa vanezi")
        say("orcii..Dar cred ca te va costa foarte mult!")
        say("")                                                                                                                   
        set_state(go_to_disciple)
        pc.setqf("duration",0)
        pc.setqf("collect_count",0)
        pc.setqf("drink_drug",0)
      end
  end

  state go_to_disciple begin
      when letter begin
        send_letter("Dintii din Valea Seungryong")
       
      end
      when button or info begin
        say_title("Dintii din Valea Seungryong:")
        say("Seon-Hae are nevoie")
        say("de dintii de orc din Valea")
        say("Seungryong pentru cercetarile sale.")
        say("Adu-i mereu cate unul pe rand,")
        say("in asa fel incat sa aiba timp sa ii")
        say("examineze.")
        say("")
        say_item_vnum(30006)
        say_reward("Pana acum ai colectat".." "..pc.getqf("collect_count").." dinti de orc.")
        say("")
      end
     
      when 71035.use begin
        if get_time() < pc.getqf("duration") then
            say_title("Elixir:")
            say("Poti diminua timpul de asteptare daca vrei.")
            return
        end
        if pc.getqf("drink_drug")==1 then
            say_title("Elixir:")
            say("Poti diminua timpul de asteptare daca vrei.")

            return
        end
        if pc.count_item(30006)==0 then
            say_title("Seon-Hae:")
            say("Daca nu-mi aduci dintii de orc")
            say("cum imi voi termina")
            say("cercetarea? Gaseste-mi cativa!")
            say("")
            return
        end
        item.remove() 
        pc.setqf("drink_drug",1)
      end



     
      when 20095.chat."Ai un dinte de orc?" with pc.count_item(30006) >0  begin
        if get_time() > pc.getqf("duration") then
            say_title("Seon-Hae:")
            say("Humm...")
            say("Mi-ai adus un dinte de orc..")
            say("Sa ma uit o clipa.")
            say("")
            pc.remove_item("30006", 1)
            pc.setqf("duration",get_time()+0) -----------------------------------00??
            wait()
           
            local pass_percent
            if pc.getqf("drink_drug")==0 then
              pass_percent=80
            else     
              pass_percent=100
            end
           
            local s= number(1,100)
            if s<= pass_percent  then
              if pc.getqf("collect_count")< 9 then
                  local index =pc.getqf("collect_count")+1
                  pc.setqf("collect_count",index)
                  say_title("Seon-Hae:")
                  say("Perfect aventurierule!")
                  say("Acest dinte de orc este potrivit pentru cercetarea mea.")
                                        say("")
                  say_reward("Trebuie sa-mi mai aduci".." "..10-pc.getqf("collect_count").. " dinti de orc!")
                  say("")
                  pc.setqf("drink_drug",0)
                  return
              end
              say_title("Seon-Hae:")
              say("Excelent!!!")
              say("Mi-am terminat cercetarea...")
              say("Nu... Asteapta...")
              say("Pentru a-mi termina cercetarea am nevoie") 
              say("de Piatra sufletului Jununggyis.")
              say("Ea pica la orci.")
              say("")
              pc.setqf("collect_count",0)
              pc.setqf("drink_drug",0) 
              pc.setqf("duration",0)
              set_state(key_item)
              return
            else                       
            say_title("Biologul Cheagirab:")
            say("Acest dinte nu este potrivit pentru")
            say("cercetarea mea.")
            say("Poti sa-mi aduci altul?")
            pc.setqf("drink_drug",0)
            return
            end
      else
        say_title("Seon-Hae:")
        say("Ah... Adu-ti aminte sa-mi aduci cate")
        say("un dinte pe rand!")
        say("In cazul in care aduci mai mult de un dinte, vei putea")
        say("sa-i aduni, dar iti voi lua")
        say("unul singur...Prin urmare fii atent!")
        return
      end

  end
end


  state key_item begin
      when letter begin
        send_letter("Piatra Sufletului")
       
        if pc.count_item(30220)>0 then 
            local v = find_npc_by_vnum(20095)
            if v != 0 then
              target.vid("__TARGET__", v, "Piatra Sufletului")
            end
        end

      end
      when button or info begin
        if pc.count_item(30220) >0 then
            say_title("Piatra Sufletului:")
            say("Acum ca ai adus toti dintii de orc")
            say("si ai gasit Piatra Sufletului")
            say("intoarce-te la Seon-Hae sa ")
            say("iti dea recompensa!")
            return
        end
        say_title("Piatra Sufletului:")
        say("Acum ca ai gasit toti cei ")
        say("zece dinti..Gaseste Piatra Sufletului")
        say("pentru a termina cercetarea.")
        say_item_vnum(30220)
        say("O vei gasi vanand orcii negri sau mereu")
        say("de la prietenul meu din apropiere.")
        say("")
      end
     

 
      when 635.kill or
          636.kill or
          637.kill  begin
        local s = number(1, 30)
        if s == 1 and pc.count_item(30220)==0 then
            pc.give_item2(30220, 1)
            send_letter("Am Piatra Sufletului")     
        end 
      end
 
      when __TARGET__.target.click  or
        20095.chat."Am Piatra Sufletului" with pc.count_item(30220) > 0  begin
        target.delete("__TARGET__")
        say_title ( "Seon-Hae:" )
        say ( "Acum ca ai gasit Piatra Sufletului" )
        say ( "pot intr-un final sa-mi termin" )
        say ( "cercetarea.Du-te sa iti ridici recompensa." )
        say ( "" )
        say_reward("Du-te la Beak-go.")
        pc.remove_item(30220,1)
        set_state(__reward)
      end
     
  end
 
  state __reward begin
      when letter begin
        send_letter("Gaseste-l pe Beak-go")
       
        local v = find_npc_by_vnum(20018)
        if v != 0 then
            target.vid("__TARGET__", v, "Beak-go")
        end

      end
      when button or info begin
        say_title("Gaseste-l pe Beak-go:")
        say("Ai gasit Piatra Sacra a Sufletului ..Minunat!")
        say("Acum nu-ti mai lipseste decat sa te duci sa-ti iei")
        say("recompensa..")
        say("")
        say_reward("Mergi la Beak-go si ia-ti recompensa.")
        say("")
      end
     
      when __TARGET__.target.click  or
        20018.chat."Recompensa Roua Permanenta"  begin
        target.delete("__TARGET__")
        say_title("Beak-go:")
        say("Mi-a spus Seon-Hae ca ai reusit")
        say("sa-i termini cercetarea")
        say("aducandu-i ce avea nevoie.")
        say("Te asteapta, prin urmare, o recompensa mare.")
        say("")
        say_title("Ca recompensa vei primi:")
        say_reward("Bonus Viteza de miscare +10% (Permanent).")
        say_reward("Bonus Viteza de atac +10% (Permanent).")
        say_reward("Valoarea atacului +120% (Permanent).")
        say_reward("Rezistenta la magie +20% (Permanent).")
        say_reward("Aparare +200% (Permanent).")
        say_reward("Sansa de lov. Critica +20% (Permanent).")
        say_reward("Sansa de lov. Patrunzatoare +20% (Permanent).")
        affect.add_collect(apply.MOV_SPEED, 10, 60*60*24*365*60) --60¦~ 
        affect.add_collect(apply.ATT_SPEED, 10, 60*60*24*365*60) --60¦~ 
        affect.add_collect(apply.CRITICAL_PCT, 20, 60*60*24*365*60) --60¦~
        affect.add_collect(apply.PENETRATE_PCT, 20, 60*60*24*365*60) --60¦~ 
        affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS, 120, 60*60*24*365*60) --60¦~
        affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS, 200, 60*60*24*365*60) --60¦~
        affect.add_collect(apply.RESIST_MAGIC, 20, 60*60*24*365*60) --60¦~
        pc.give_item2(50109, 1)
        clear_letter()
        set_state(__complete)
      end
  end
  state __complete begin
  end
end
Semnatura


_________________

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]


Ultimul utilizator inregistrat este: StorlShadow  
Data si Ora de astazi este: Vin Sept 22, 2017 8:11 am
Numărul de forumuri / categorii: 89
Numărul de utilizatori: 3
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://shadowstrike.forumz.ro

[QUEST]Metin2 Roua-permanenta !

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus
Pagina 1 din 1

Subiecte similare

-
t Epical Metin2

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ShadowStrike Community :: ShadowStrike ♣ Jocuri :: Metin2 :: Ghiduri-